Garantie

Garantie

Ben je niet tevreden met een vervangartikel of constateer je een defect of beschadiging aan het artikel? Neem dan contact op met de klantenservice via het telefoonnummer 0900-8877 (optie 3 van 4, de kosten zijn € 1,- per gesprek + gebruikelijke belkosten). Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. 

Natuurlijk heb je bij Air Miles Shop altijd de wettelijke garantierechten. Op bijna alle artikelen heb je zelfs twee jaar garantie, volgens de geldende fabrieksvoorwaarden. Garantie houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je bij een artikel een defect of beschadiging constateert, dan bieden we je zo snel mogelijk een oplossing in de vorm van vervanging of reparatie van het artikel of terugbetaling van je punten (en eventuele bijbetaling).

De verzenddatum van het initiële artikel geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. Bewaar altijd de originele levernota die bij je bestelling wordt meegeleverd. Deze dient als garantiebewijs.

De Air Miles Shop zal in overleg met de leverancier bepalen of het defecte artikel gerepareerd of vervangen wordt. Indien het artikel niet vervangen kan worden, zullen de Air Miles inclusief bijbetalingen worden teruggestort. Het artikel dat in aanmerking komt voor garantie dien je zelf te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de Air Miles shop. Wij verzoeken je om het te repareren of te vervangen artikel te voorzien van een verpakking waarbij transportschade niet mogelijk is.

Air Miles Shop klantenservice

Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer: 0900-8877 (optie 3 van 4, de kosten zijn € 1,- per gesprek + gebruikelijke belkosten) of via het contactformulier.